IMPRINT

 

FRANKSTAHL d.o.o.

Letališka cesta 32
1000 Ljubljana
Slovenija

Tel         +386 (1) 546 66 25
Fax        +386 (1) 546 66 28
WWW    www.frankstahl.si
EMail     info@frankstahl.si

ID-številka: SI63429284
Matična številka: 1689878
Registrirano pri Okrajnem sodišču v Ljubljani

Poslujemo kot: Družba za trgovino na debelo z jeklom in jeklenimi izdelki

Pogoji uporabe:

Vsi predstavljeni podatki, besedila in informacije na teh spletnih straneh so zgolj informativne narave. Podjetje Frankstahl d.o.o. ne jamči za popolnost in točnost objavljenih informacij. Podjetje Frankstahl d.o.o. nadalje ne odgovarja za škodo povzročeno z uporabljenimi posamezni akti, podatki in/ali informacijami , katere je mogoče pridobiti z uporabo, izvedbo, povpraševanjem v zvezi z nazivno spletno stranjo in/ali eventulnimi povezavami iz te spletne strani na katere koli druge spletne strani kateremukoli posamezniku ali organizaciji.

Avtorske pravice:

Vse na tej strani zbrane informacije, vsebine kot tudi predstaviteve in slike so avtorsko zaščitene.

Varovanje zasebnosti in podatkov:

Ta spletna stran uporablja za svoje delo Google Analytics, spletno analitiko, katero ima v uporavbi Google Inc. („Google“). Google Analytics uporablja, "Piškotke", besedilne datoteke, ki so shranjene na vašem računalniku in omogočajo analizo uporabe spletne strani. Podatki, ki jih ustvari piškotek o vaši uporabi te spletne strani se prenaša na Googlov strežnik in tam shranjuje. Google bo te podatke uporabil za ovrednotenje uporabe spletne strani, priprave poročil o dejavnosti na spletni in zagotavljanje drugih s spletne strani in povezanih spletnih storitev. Google na zahtevo lahko prenese te informacije tudi tretjim osebam, razen če zakon ali če tretje osebe obdelujejo podatke v imenu Googla. Vsekakor imete možnost preprečiti uporabo piškotkov z izbiro ustrezne nastavitve brskalnika in programske opreme. Pri tem Vas želimo opozoriti, da morda v tem primeru ne boste mogli uporabljati vseh funkcij te spletne strani. Z uporabo te spletne strani se strinjate z obdelavo podatkov, ki jih Google zbira in obdeluje.


 
 

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine thesteel.si za fizične kupce

  1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine thesteel.com so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu kupcev (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani thesteel.com izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine thesteel.com. Frankstahl d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani thesteel.com kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
              
Thesteel.com je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Frankstahl d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob izvršenem nakupu, oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga, vsak obiskovalec spletne trgovine thesteel.com  postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje thesteel.com, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

  1. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja,…)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami – svetovanjem in/ali ustreznimi certifikati)
  • dostopnost izdelkov (vsak blago ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave blaga ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo blaga
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci
  1. Načini plačila - plačilni pogoji

V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo samo po ponudbi/predračunu.

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. S to ponudbo nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če ste v naročilu označili osebni prevzem, vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj ko bo blago za to pripravljeno. Blago za osebne prevzeme izdajamo na naslovu podjetja Rafko Kokalj s.p. ob urah kot je za to predvideno!
Plačilo z gotovino, plačilno kartico (na obroke) ob prevzemu in/ali po povzetju NI MOŽNO!
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa, in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (v nadaljevanju naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod naročila se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do naročila lahko zahteva kupec na naslov info@thesteel.si . Ponudnik nato ta izvod pošlje kupcu po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen mail naslov kupca.

  1. Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini thesteel.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Dobavne roke ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz naših izdajnih skladišč ali skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Spletna cena velja za vse registrirane kupce spletne trgovine thesteel.si. Registrirani kupec postanete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu www.thesteel.si.

  1. Postopek nakupa
  1. Naročilo in oddaja naročila (UPOŠTEVATI KAKO SE PRIJAVIMO V SPLET)
  • Dodajanje izdelkov v spletno košarico: Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodajte v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi blaga. Ob vsakem dodajanju blaga v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.
  • Pregled spletne košarice: V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca.
  • Prijava oz. registracija kupca: Kupec se mora za nakup prijaviti/registrirati. Nakup brez prijave/registracije NI MOGOČ. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.
  • Zaključni obrazec za oddajo naročila: V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo "nazaj na seznam izdelkov v košarici". V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.
  • Oddaja naročila: Kupec odda naročilo s klikom na gumb "Oddaja naročila"

V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega e-maila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 01 54 666 27 ali thesteel@frankstahl.si, prav tako nas ne iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

  1. Naročilo potrjeno

V roku (največ) 24 ur ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca že v sami ponudbi o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi za odpremo ter odpošlje.

  1. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri naročilih, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o odstopu od naročila na svoje stroške, katere mu predhodno pošlje ponudnik. Kupec mora stroške vračila blaga pisno potrditi in plačati. Tako je  strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas mora kupec pisno obvestiti in sicer na kontaktni e-mail:

thesteel@frankstahl.si .


Obvestilo o odstopu lahko predloži kupec z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od naročila. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od naročila. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj .

Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od naročila.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in/ali obliki, oziroma v prvotnem stanju ob prejemu blaga.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe (naročila), sklenjene(ga) na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica kupcu že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da kupec ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma kupec tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo kupcu ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako kupec ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Kupec tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje kupcu nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe!

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

  1. V primeru vidne poškodbe blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga.Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne
  2.  V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, dostavni službi (prevozniku) ali pri ponudniku (prodajalcu).

Če sumite da je poškodba nastala med dostavo blaga in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da pošiljko reklamirate TAKOJ ali paket (manjša pošiljka) TAKOJ dostavite na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Če ste blago prevzeli osebno na sedežu (prevzemnem mestu prodajalca), velja enako, blago je potrebno vrniti na isti naslov in napisati zapisnik!

Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tako blago zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave blaga, ali vračila kupnine. Skupaj s Pošto Slovenije (oz. našim pooblaščenim dostavljavcem) bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Kupcu priporočamo, da paket (blago) pred prevzemom temeljito pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.

  1. Reklamacije (stvarna napaka)
  • Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni blago, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko kupec zaradi napake na blagu, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za blago, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 8 dni od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 30 dni v kolikor se ta smatra kot skrita napaka, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri : odpravo napake (če je to možno), vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska, vendar le v primeru, da izdelek ni uporabil (vgradil, združil ali kakor koli drugače zmanjšal njegovo vrednost).

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora kupec prodajalcu (trgovcu) v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati kupcu pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar (blago), ki se ne ujema z vzorcem, razen če je bil vzorec pokazan le zaradi obvestila (primerjave).

Garancija
Garancijo lahko kupec uveljavlja le za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Stroški reklamacije

V primeru napačno naročenega blaga s strani kupca, in v primeru, da blago ni bilo obdelano, uporabljeno ali kakor koli drugače njegova oblika ni bila spremenjena, se lahko material vrne. V tem primeru kupec krije stroške prevoza:

  • Če je osebni prevzem materiala pri podjetju Janez Mejač s.p., se krije enojni pavšal prevoza,
  • Če je dostava do kupca, se krije dvojni pavšal prevoza. 
  1. Dostava in osebni prevzem

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v dogovorjenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in Rafko Kokalj s.p., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Strošek dostave je naveden v tabeli spodaj in se vedno informativno izpiše ob izboru dostave, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Dostava

 

Do 50 km

70 €

Nad 50 km

90 €

Paketna dostava

 

Do 8 kg

40 €

Nad 8 kg (max. 20 kg)

40 € + 3,5 €/kg

Kot paketno dostavo se lahko smatra le blago, ki ni daljše / širše od 30cm!

Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Čas dostave

Paketna dostava se vrši med tednom do 16.00 ure (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.

Če vas v času dostave, katero ste izbrali in potrdili ni doma, bo kurir/dostavljavec Pošte Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oz. prevzem na sedežu podjetja. Strošek ponovne dostave je plačljiv, stroška dostave zaradi Vaše odsotnosti NE REFUNDIRAMO!

Hitrost dostave

Naši komercialisti vas bodo na Vašo zahtevo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Omenjeno Vas opozori tudi trgovina ob samem naročanju. Dostavo opravi dostavna služba, po-navadi v roku 3-5 dni od dneva odpreme. O času dostave Vas obvesti spletna trgovina thesteel.si že ob samem naročilu.

Osebni prevzem blaga

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mestu:

FRANKSTAHL d.o.o. (Janez Mejač s.p.),

Soteška pot 21, 1231 Ljubljana Črnuče,

Obratovalni čas je:

od ponedeljka do četrtka od 9.00 do 17.00 in

v petkih, od 9.00 do 12.00.

Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicem na vašo izbrano telefonsko številko.

V kolikor blaga ne prevzamete v roku 7 delovnih dni, se vam zaračunavajo stroški skladiščenja v vrednosti 10 € na dan. Stroške skladiščenja poravnate na dan prevzema pri podjetju FRANKSTAHL d.o.o. (Janez Mejač s.p.), za kar se Vam izstavi račun pred prevzeom!

  1. Varnost in pravice do zasebnosti

Upravitelj spletnega mesta www.thesteel.si, podjetje Frankstahl d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.thesteel.si (npr. ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...)

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina thesteel.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu za naročanje blaga v spletni košarici, ter na vstopni strani spletne trgovine thesteel.si

  1.  Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila-pošiljatelj mora biti jasno razviden. Na željo uporabnika po NE-prejemanju reklamnih sporočil ga mora prodajalec iz liste umakniti.

  1. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti blaga.

  1.  Pritožbe in spori
  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu kupcev.
  • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 01 54 666 27, ali po elektronski pošti na thesteel@frankstahl.si . Pritožba se odda preko e-poštnega naslova thesteel@frankstahl.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu www.thesteel.si , v spodnjem delu/nogi spletne strani.
  • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  • V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.
  • Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in kupci s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  1. Avtorske pravice

Spletna trgovina thesteel.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi www.thesteel.si, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.


Sedež podjetja:

FRANKSTAHL d.o.o.

Letališka c. 32

1000 Ljubljana


TRR pri SKB Banka d.d.: SI56  SI56 0310 0100 3122 884

SWIFT: SKBASI2X

ID za DDV: SI63429284

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 1689878

Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 1/35893/00


 

Splošni prodajni  in dobavni pogoji za veleprodajo FRANKSTAHL d.o.o., Ljubljana

  1. Sklenitev pogodbe

Vse naše dobave se izvršujejo na osnovi  predloženih prodajnih in dobavnih pogojev. Spremembe ali spremljajoči dogovori se priznavajo samo v primeru naše pismene potrditve in samo za dogovorjen poslovni dogodek. Drugačni nabavni pogoji kupca bodo brez predhodne potrditve zavrnjeni. Prav tako za nas niso obvezujoči, kljub temu, da jim pri podpisu pogodbe nismo nasprotovali. Enako prepošiljanje potrditve naročila ne velja kot prepoznavanje kupčevih pogojev. Najkasneje s prejemom blaga veljajo naši pogoji kot sprejeti.

  1. Cene

Če se ne dogovori drugače, se smatra, da na dan dobave stopijo v veljavo prodajne cene, ki se kot take tudi obračunajo. Poleg tega so na računu navedene tudi cene za transport in drugi dogovorjeni spremljajoči stroški, ki so ob dobavi nastali in na katere je bila stranka opozorjena. Odobreni skonti in rabati veljajo samo za to določeno dobavo in ne tudi za sledeča naročila oz. dobave, tudi v primeru, da pri določenem sledečem naročilu, kjer si kupec predvidi zmanjšanje plačila in temu nismo oporekali.

  1. Plačilo

Čeki in ostale oblike negotovinskega poravnavanja blaga se sprejemajo z zadržkom in ne veljajo kot plačilo do končnega unovčenja. Menic ne sprejemamo, razen v kolikor so osebno trasirane s strani lastnika. Če plačilo ni izvršeno v dogovorjenem plačilnem roku, imamo pravico po lastni izbiri obračunati zamudne obresti v višini zakonskih zamudnih obresti na dan obračuna v kolikor ni dogovorjeno drugače. Prav tako imamo pravico ne glede na višino dolga obračunati stroške izvensodnega pregona in postopkov izterjave, kakor tudi nadomestilo za škodo, ki nastane pri nas, ali pa odstopiti od pogodbe in zahtevati nadomestilo škode zaradi  neizpolnjevanja pogojev.  V zadnjem primeru smo ne glede na višino dolga s strani kupca upravičeni zahtevati ali zadržati dogovorjeno predplačilo, najmanj do 15% nakupne cene kot pogodbeno kazen. Obveznost plačila pogodbene kazni ne odpravi zahteve po povračilu zaradi tega povzročene škode. Dogovorjeni plačilni roki začnejo teči z datumom izdaje računa. Če se teh plačilnih rokov kupci ne držijo, imamo pravico proti kupcu takoj izstaviti zahtevo zaradi zapadle terjatve

  1. Dobavni rok in prevzemni termin

Naša podatki glede dobavnih rokov so informativni in neobvezujoči. Ne jamčimo za kasnitve, ki nastanejo s strani prevoznika. Naša obveza glede dobav velja v primeru  pravilnega in pravočasnega lastnega prevoza. V tem primeru se nam nepravilna in nepravočasna dobava zaračuna. Zahteve kupca glede nadomestila škode zaradi kasnitve so izključene. Kupec je obvezan po sporočilu o pripravljenem blagu blago takoj prevzeti, v kolikor se odloči za osebni prevzem. Zamude pri prevzemu se zaračunajo kupcu v višini obresti skladiščenja. Če kupec dopušča delne dobave, lahko po lastni presoji dobavljamo tudi po delih. Vsaka delna dobava pomeni posel zase in jo lahko posebej obračunamo. Pri blagu, ki se dobavlja v velikih količinah, ne prevzemamo nobene garancije za nepotrebno zadrževanje naročene količine. Če je blago dobavljeno v razmerju +/-10% naročenega blaga se dobava smatra kot izvršena in velja, da je to v okviru normalnih nihanj v dobavi ter je tako kupec dolžan dobavo plačati po enaki ceni. Dobavne obveznosti rokovno mirujejo, dokler je kupec v zaostanku z zadnjim plačilom ali ne izvede katerega od nujnih postopkov pri naročilu. Vsaka sprememba naročila ima za posledico spremembo v začetku dogovorjenih neobveznih dobavnih terminov.

  1. Dobava blaga / Pošiljanje blaga / Teža blaga

Če pri naročilu ni bilo dogovorjenih kakih posebnih navodil za pošiljanje, bo dobava izvedena na najboljši možni način, vendar brez kakršne koli odgovornosti za dosego najcenejše variante. Tudi pri plačanem prevozu pa kupcu ostane riziko prevoza. Embalaža se obračuna po lastnih stroških in je ne prevzemamo nazaj. Za blago, ki se takoj pošilja na tretjo osebo, velja glede na zunanje in notranje stanje pošiljke kot da je bila pogojno dobavljena in dokončno prevzeta.

Trgovska jekla, katera prodaja podjetje FRANKSTAHL d.o.o. v svojem prodajnem programu in kjer je enota mere (EM) v kilogramih oz. tonah, se obračunavajo po teoretičnih težah, ki so objavljene na spletni strani družbe Frankstahl d.o.o. http://www.frankstahl.si/katalogi/ . Dejanske teže blaga se lahko razlikujejo od teoretičnih tež blaga za +/- 5%. Morebitna odstopanja v teži se NE štejejo za stvarno napako ali za napako v izpolnitvi na strani prodajalca, zato so ugovori iz naslova razlike med dejansko in teoretično težo izključeni, prodajalec pa kupcu iz tega naslova ne bo priznal reklamacije.

  1. Pridržanje lastništva

Dobavljeno blago ostane do dokončnega poplačila celotne terjatve v naši celotni lasti. Naša celotna terjatev je tako naša terjatev, ki izhaja iz dobave blaga ali pa zaradi drugih pravnih razlogov. Zadržanje lastnine izgine/se izbriše šele po poravnanju dotičnih terjatev s strani kupca. To velja še posebej za saldo v breme kupca na tekočem računu.  Takoj ko kupec kasni s plačilom, imamo pravico kadarkoli, ne da bi odstopili od pogodbe, zahtevati nazaj dobavljeno blago. Tožba glede prodajne cene ali delnega poplačila nima vpliva na našo lastniško pravico. Kolikor dolgo obstaja naša pravica do lastnine nad dobavljenim blagom, imamo prav tako pravico odstopiti od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe, dobi kupec nazaj samo znesek, ki se nanaša na zadržano blago. Velikost zneska je odvisna od trenutne vrednosti (v času odvzema), čemur se odštejejo manipulativni stroški, stroški transporta in ostali stroški, ki so nastali zaradi odstopa od pogodbe vključno z izgubljenim dobičkom.

Dokler imamo še vedno lastniško pravico nad blagom, lahko kupec z njim razpolaga samo na podlagi našega predhodnega pismenega soglasja. V primeru razpolaganja z blagom, pridobimo avtomatično tiste terjatve in zahteve, ki jih kupec pridobi z uporabo blaga. V primeru zamenjave ali obdelave blaga s strani kupca, nam pripadajo solastniške pravice namesto kupca. Če kupec zastavi ali kakorkoli drugače odtuji  svoje blago tretji osebi, mora o tem takoj obvestiti nas. Če kupec ne zmore v roku zapadlosti plačati tako računa za dobavljeno blago kot pripadajoči davek na dodano vrednost, je dolžan kupec zastaviti po naši želji določene lastne  nepremičnine, predmete iz osnovnih sredstev, deleže kupca v tretjih podjetjih, predmete iz skladišča, bančne dobropise domačih finančnih inštitucij, kakor tudi terjatve do svojih bonitetno solidnih kupcev zaradi dobave opreme ali storitev v višini zapadlih terjatev.

  1. Izključitev prenosa pravic

Prenos pravic iz dobavne pogodbe na tretje osebe brez našega soglasja ni mogoč.

  1. Reklamacije in kvaliteta blaga

Kupec mora blago preizkusiti takoj po prevzemu oz. dospetju na končno točko. Pomanjkljivosti, če ne gre za skrite napake, nam mora takoj oz. najkasneje v roku 8 dni pisno sporočiti. Skrite napake mora kupec takoj po odkritju prepoznavno opisati in jih reklamirati pisno. Pri pravočasni reklamaciji omogočamo kupcu, glede na našo presojo, dobropis za reklamirano blago ali brezplačen nadomestni del. Razrezano ali na kakršen koli drug način obdelano blago ni več predmet reklamacije, razen v primeru skritih napak v materialu. Odstop od pogodbe, oz. sprememba s strani kupca je izključena. Frankstahl d.o.o. dobavlja v okviru norm oz. specifikacij, ki so podane in zahtevane v dokumentih. Vsi dodatni dogovori izven zahtev v dokumentih se lahko izvedejo samo pod pogojem, da so bili dogovorjeni s pooblaščenim zastopnikom podjetja Frankstahl d.o.o..

  1. Zahteve po nadomestilu škode

Jamčimo le za namerno ali grobo nemarno ravnanje z naše strani. V primeru, da naš kupec ali pogodbeni partner  preproda naše blago/produkte, je dolžan predloženo dokumentacijo v polni vsebini prenesti na svoje odjemalce in se obvezati za vse sledeče odjemalce. Kupec ali naš pogodbeni partner nam jamčita za vse pomanjkljivosti, ki jih mi utrpimo v primeru, če ne bo vsa priložena  dokumentacija  prenešena na druge odjemalce.

Pod preprodajo se razume vsak prenos na  sledečega odjemalca, pa naj gre za obdelano ali neobdelano obliko v okviru izvajanja del (npr. Vgradnja v cevovod ali kakršnokoli drugačno konstrukcijo.)

  1. Prepoved poravnave

Poravnava z drugimi  terjatvami proti našim terjatvam ni dovoljena, razen če ni pisno dogovorjena in usklajena.

  1. Oprostitev od izpolnitve pogodbene obveznosti

Višja sila in njene posledice nas odvezujejo od dobavnih obveznosti. Sprememba v kredibilnosti kupca nam dopuščajo odstopiti  od kupne pogodbe ali zahtevati predplačilo ali zahtevati varščino za plačilo. V tem primeru je kupec odgovoren za dodatne stroške, ki nam nastanejo v zvezi z danim naročilom. Škodne zahteve s strani kupca so na osnovi takih zahtev izključene. 

  1. Neučinkovanje določenih členov/odločb

Če nekateri členi te celotne pogodbe o prodajnih in dobavnih pogojih postanejo neučinkoviti, to ne vpliva tako na veljavo ostalih členov celotne prodajno dobavnih pogojev, kot tudi na zaključek pogodbe.

  1. Pristojno pravo, kraj  in sedež sodišča

Kot pristojno pravo je dogovorjeno pravo Republike Slovenije. Uporaba UNCITRAL - trgovinskega sporazuma iz leta 1980 je izključena. Za vse nesporazume, ki izhajajo iz tega pogodbenega odnosa se določi kot stvarno in pristojno sodišče v Ljubljani.

 

 
Za prilagajanje vsebin in oglasov ter analizo prometa na naši strani uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem uporabe spletne strani, se strinjate z uporabo piškotkov. Podrobne informacije najdete v naši Varstvo osebnih podatkov.